Veterinárne dni Dr. Juraja Fajnora
1. - 3. december 2017
Smolenický zámok

Manažér v bielom plášti - workshop

Manažér v bielom plášti

Ako si kúpiť čas....

Tréning na rozvoj manažérskych, komunikačných a obchodných zručností veterinárnych lekárov

 

Byť dobrým odborníkom a súčasne úspešným manažérom svojej veterinárnej praxe dnes nie je vôbec jednoduché. Tlak na výsledky je fenoménom doby a dôraz na kvalitu rastie . Času je stále menej a menej. Svet sa mení a rýchle adaptovanie sa na zmeny znamená úspech. Zdá sa, že to čo fungovalo v minulosti, dnes už nepostačuje…

Ak to cítite rovnako, je tento tréning pre Vás…..

Ako si udržať rovnakú životnú úroveň aj po skončení aktívnej práce? Ako pracovať sám zo sebou a nastaviť sa na dosiahnutie svojich cieľov? Ako byť čo najefektívnejší v rozhovore s klientom a vyťažiť  z neho maximum?

Ak Vás tieto otázky trápia, nie ste jediný. Dobrá správa je, že to môžete zmeniť. Ukážeme Vám , ako viesť svoju prax a zvyšovať jej profitabilitu. Pomôžeme Vám spoznať Vaše emócie, pochopiť ich a využiť vo svoj prospech. Zmeníme Vaše vnímanie klientov,  naučíme Vás viesť s nimi otvorený rozhovor a plne uspokojiť ich potreby.

A ako byť úspešný.

Program :

10.00 – 12.30     Autentický prejav a jeho vplyv na dosahovanie cieľov
                           Emočná inteligencia ako dôležitý faktor úspechu
                           Práca s negatívnymi emóciami a ich využitie na motiváciu
                           Efektívne techniky zvládania emócií

12.30 – 13.30    OBED

13.30 – 15.15    Kľúčové zručnosti veterinára v dnešnej dobe
                          Pro – pacientská orientácia
                          Odborník alebo obchodník?
                          Ako dosahovať ciele? Ako zvyšovať profitabilitu?
                          Ako budovať dlhodobé vzťahy? Ako byť partnerom nášho zákazníka?
                          Čo je dôležité pre našich zákazníkov ? Ako sa rozhodujú ?

15.30 – 17.00    Psychológia predaja
                          Vnímanie a práca s emóciami našich zákazníkov
                          Zistenie/identifikácia potrieb a očakávaní
                          Prezentácia riešenia a spôsoby ako „pomôcť“ zákazníkovi k rozhodnutiu
                          Rozšírená ponuka ako cesta zvyšovania profitability
                          Nekonfliktné zvládanie námietok